20 november 2010

Utflykt

Idag är det en underbar söndag med några minus grader ute . Jag och delar av killar skall åka till Örnsköldsvik. Killarna skall bada på Paradisbadet , jag och Benjamin skall till min bästa vän Erika på Ljusparty Party Lite. Jag har med mig en beställningslista från mina vänner här hemma samt att jag skall köpa en del så listan är lång. Mina favoriter är Mullbär och franska vanilj.
Nu när jag ändå är i Ö-vik skall jag passa på att titta in på http://www.himlenrunthornet.se/  där skall jag inhandla vit  papper med juldikter som jag skallpyssla med. Jag skall göra strutar som skall hänga i granen ochjag skall testa att  klä in julgranskulor., nu får jagbara hoppas att det är öppet. Gå gärna in och titta på denna underbara butikoch Blogg
Jag lägger ut lite bilder ikväll när jag kommer hem från våran utflykt.
             Hoppas alla får en trevlig söndag

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera