19 december 2010

Drömkonto

Som jag skrivit tidigareJulen är en av mina favoriter med allt vad det innebär. Känns roligt att göra mysiga saker tillsammans hela familjen  Umgås är ju faktiskt det julen handlar om. Fick läsa en blogg om Karin 27 år som har en dröm att få sin dröm uppfylld att resa med min familj för att uppleva livet utan sjukhus, sjukdomar. Tid att bara vara en familj helt enkelt.
Gå in och läs Karins berättelse på http://karinstyratjej.blogspot.com/

Jag skall vara med och försöka få hennes dröm uppfyld genom att sätta in 100 kr på hennes drömkonto och mina vänner skall få en anorlunda julklapp med en tanke bakom och chansen att vinna  ett Halsband.

Halsbandet är av märket Rosior. Certifikat och garanti finns. Det är i vitt guld och har 40 st briljanter (0,72K) Nypris ligger på ca.20000kr.) 
Drömkonto 5182-2953200 (SEB-konto).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar