22 januari 2011

Olivträd

Hoppas att ni har det bra!
Jag mår bra, men är helt slut i huvudet efter en dag med frisk luft. Har inte varit ute på 3 veckor pga min envisa förkylning. Jag skall äntligen få börja jobba 50% 1 v sen 100% och lite till för att komma ikapp.

Jag har själv sålt  lite saker idag,har lagt ut mina bokhyllor vita billy med vitrindörrar och en tripp trapp stol. Det känns skönt att göra sig av med lite saker och göra om. Jag har också kommit på att jag vill ha ett olivträd i vardagsrummet som jag kan ta ut på balkongen till sommaren. Oilvträdet brukar kallas för livets träd och kan bli mycket gammalt. Någon som kan tipsa mig vart man kan köpa ett olivträd i lagom storlek att ha inne. I norrland är inte utbudet så stort.


Hoppas alla får en trevlig Kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar