17 januari 2011

Positiva tankar

Nu är det måndag och en ny vecka, Jag vill börja med att tacka för alla gulliga kommentarer jag fått TACK.
Jag har varit hos läkaren idag och hoppades på att jag skulle få börja jobba ikväll men så fel jag hade, blev sjukskriven till den 23 jan. Måste bli fri fråm min hosta innan jag får börja jobba. Min underbara svärmor är nu på plats i Stockholm på solna/karolinska sjukhuset , vi håller tummarna att det skall gå bra.

För att tänka på något positivt så har jag gjort en vill ha lista, tur att jag fyller år snart. Jag har fått en ny favorit TINE K , det är helt underbara saker. Jag har lånat några bilder från Tine K facebooksida http://www.facebook.com/tinekhome?v=wall#!/tinekhome








                                                         Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar